• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 371
Poäng
967
Vilket är värre för kreditbetyget, antalet förfrågningar eller typen av förfrågningar eller att man överskridit det belopp man är beviljad i lån?
 

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 371
Poäng
967
Ok så har jag problem. Har aldrig överskridit det tidigare men nu har ett lån som jag fått prioritera bort dvs betala lägsta möjliga ökat så mycket i ränta så nu överstiger skulden det beviljade. Suck. Alltid är det något. Aldrig kommer man framåt. Lika bra att ge upp om livet.
 
H

Hmm

Gäst
Poäng: 0
Ok så har jag problem. Har aldrig överskridit det tidigare men nu har ett lån som jag fått prioritera bort dvs betala lägsta möjliga ökat så mycket i ränta så nu överstiger skulden det beviljade. Suck. Alltid är det något. Aldrig kommer man framåt. Lika bra att ge upp om livet.

Tror det inte påverkar så mycket om du har fixat det till den sista denna månad. Inte lika oförlåtande som FF där du behöver vänta ett år.
 

Kungenutavsnesteg

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
15 Oktober 2016
Meddelanden
137
Mottagna reaktioner
37
Poäng
147
Jag gick från 12 till 29 beroende på att jag övertrasserat (tror jag, inget annat har förändrats) Kommer inte att vara det efter den siste januari. Hur lång tid tar det för att den uppgången ska gå ner?

Den typen av förändringar sker runt den 15-20 varje månad. Till kommer lån runt den 29onde Jan så syns det på uc den 15-20 feb
 

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 371
Poäng
967
Kommer inte att råd att reglera så att jag hamnar under det beviljade dvs aldrig samlingslån. Orkar inte mer.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp